Pecanje, sportski ribolov, prirodne lepote, samo u emisiji...

zemlje nastavak

Emisije

Obišli smo celu Srbiju kao i region, bili smo u Nemačkoj, Španiji, Švedskoj, Mongoliji, ...
Pecali smo na potocima, jezerima, rekama, morima,otkrivali prirodne lepote, ...
Putovali smo avionom, helikopterom, kolima, čamcima, skelama, probijali se po nepristupačnim šumama, rečicama, ...
Lovili smo šarane, somove, pastrmke, smuđeve, štuke, meleze, pa čak i zlatne ribice, ...
Uživali smo, družili se, učili jedni od drugih, takmičili se, ...
Sve ovo možete videti u našim emisijama koje se redovno emituju na već poznatim kanalima, a deo ove atmosfere možete pogledati i u kratkim pregledima naših emisija koje slede.

Ulovi Trofej - Ribolov u Vojvodini - Jezero Međeš

Obilazeći jezera Fruške gore, ekipa emisije Ulovi Trofej je posetila jezero Međeš. Bogatstvo ribljeg fonda je veliko, a u to smo se uverili boraveći na ovom jezeru. Kada se sve sagleda, ovo jezero sa svojim kapitalnim primercima šarana, soma, smudja, velikom količinom bele ribe i prelep ambijent je dovoljan razlog da se ova ribolovačka destinacija što pre poseti.

Ulovi Trofej - Ribolov u Vojvodini - Jezero Joca

U Republici Srbiji postoji nekoliko komercijalnih voda na kojima se lovi isključivo šaran i amur. Jezero Joca na koje Vas ovog puta vodimo je prva privatna voda na kojoj se pored ove dve vrste ribe love grabljivice prvenstveno štuka jer nje ima najviše.

Ulovi Trofej - Ribolov u Grčkoj

Kada dođu topli letnji dani i vreme godišnjih odmora, naravno prva asocijacija na to je more.

Mnogi od nas, kada odu sa svojim porodicama na more, retko peca. Sve se svodi na sunčanje kupanje i razne morske aktivnosti, a tako bi zabacili u to more i upecali nešto.
U čemu je problem?
Najveći problem je tome što neki misle da je morski ribolov drugačiji od rečnog ili podneblja sa kojeg dolazimo. Na neki način jeste, ali ta razlika se svodi samo na vrstu ribe i mamca , sve je ostalo isto.

Ulovi Trofej - Ribolov na bosanskim revirima

Ekipa emisije Ulovi trofej je na poziv ribolovačkog udruženja Una iz Bihaća desetak dana boravila na ribolovnom području Unsko Sanskog kantona, a ono što smo zabeležili ću vam predstaviti u nekoliko narednih emisija.
U narednim emisijama moćićete da vidite kanjon i revir Unac u Martin Brodu, zatim revire Klokot na istoimenoj reci, Sanica, Dabar i Ribnik.

Ribolov u Španiji

U toku prošle godine smo od Dragana Markovića, Mareta i Dušana Dronjka, velikih prijatelja emisije Ulovi Trofej, dobili poziv da posetimo Španiju, prvenstveno radi ribolova a i da sa njima obiđemo neke od atraktivnih voda, a pre svega reku Ebro. Reka Ebro je jedna od retkih u Evropi sa kapitalnim primercima soma. Međutim na ovoj reci i njenoj pritoci Segri, koja se nalazi u neposrednoj blizini, se mogu upecati i veoma krupni šarani.

« 1 2 3 4 [5] 6 »

Ukoliko ste zainteresovani za kupovinu nekih od emisija serijala Ulovi Trofej, to mozete uciniti na nasem sajtu po posebnim cenama. Za kupovinu idite na link Kupovina.

Lov i Ribolov

Fruškogorski put 101

21208 Sr. Kamenica, Srbija

Tel: +381 69 2800-667

Ukoliko imate komentar, sugestiju, pa čak i primedbu u vezi naše emisije ili želite da nas kontaktirate iz nekog drugog razloga, kliknite na kovertu iznad da nam pošaljete e-mail.