Pecanje, sportski ribolov, prirodne lepote, samo u emisiji...

zemlje nastavak

Emisije

Obišli smo celu Srbiju kao i region, bili smo u Nemačkoj, Španiji, Švedskoj, Mongoliji, ...
Pecali smo na potocima, jezerima, rekama, morima,otkrivali prirodne lepote, ...
Putovali smo avionom, helikopterom, kolima, čamcima, skelama, probijali se po nepristupačnim šumama, rečicama, ...
Lovili smo šarane, somove, pastrmke, smuđeve, štuke, meleze, pa čak i zlatne ribice, ...
Uživali smo, družili se, učili jedni od drugih, takmičili se, ...
Sve ovo možete videti u našim emisijama koje se redovno emituju na već poznatim kanalima, a deo ove atmosfere možete pogledati i u kratkim pregledima naših emisija koje slede.

Ribolov u Rumuniji - Jezero Sarulesti

Šaranski ribolov na zatvorenim vodama poprima sve šire razmere. Upecaj i pusti je za te ribolovce zakon.
Na sve moguće, naravno, dozvoljene načine, šarandžije pokušavaju da ulove onog najvećeg, najtežeg, trofejnog šarana.
Specifičan način ribolova, puno opreme a bogami i nauke je potrebno, jer takvog šarana treba nadmudriti. Za sada jezero Sarulešti u Rumuniji, u svojim dubinama skriva takve trofeje. Tamo je ulovljen šaran od 38 kg koji je za sada svetski rekord. Na takvom jezeru svi su apslutno ravnopravni, svi imaju podjednake šanse, samo su nijanse u pitanju.
Ekipa emisije Ulovi Trofej je posetila to jezero.
Pecati šarana u Rumuniji je bilo jedno novo iskustvo i doživljaj koji će se sigurno pamtiti. Ovo jezero je prebogato šaranom, amurom, krupnom belom ribom a bogami i smuđem kojeg smo lovili svo vreme našeg boravka na ovom jezeru.

Ribolov na jezerima Fruske Gore

U nekoliko predhodnih godina, ekipa emisije Ulovi Trofej je obišla i predstavila veći deo ribolovnih destinacija naše zemlje i uverila se da je ribolovno-turistički pontecijal za razliku od zemalja u okruženju, veoma velik.
Obilazeći i predstavljajući vam njene prirode lepote, a pre svega vodeni potencijal, put nas ovog puta vodi u njenu severnu pokrajinu Vojvodinu.
Severni deo Srbije, pokrajina Vojvodina, ima ukupno 64000 hektara ribolovnih voda kao i recnih tokova Dunav, Tisa, Begej i kanalska mreža DTD, raznih bara, mrtvaja i jezera.
Malo se zna da, na Fruškoj gori postoje jezera to jest, veštačke akumulacije koje su stvorene 70 tih godina prošlog veka.
U 5 predstojecih emisija, predstavicemo vam akumulacije Sot, Bruja, Moharač, Međeš, Dobrodol, Borkovac i Jarkovci, akumulacije koje zasluzuju mnogo veću medijsku pažnju, od one koje su imale do sada.

Ribolov u Kazahstanu

Mesec oktobar je, kažu, pravi mesec za ribolov. Tada se riba sprema za zimski san, skuplja u jata i seli u deltu Urala. To su pravi zimovnici i tad se love kapitalci. Samo da nas sreća posluži...
Naš san i cilj bio je otići na Kaspijsko jezero ili tačnije rečeno, na deltu Urala, na sam uliv u Kaspijsko more.
Naš san se ostvario, otšli smo u Kazahstan...

Ribolov na Bojani

Poziv Dragana Stefanovića Stefe iz Niša da odemo na ušće reke Bojane u more i pecamo licu , nisam mogao odbiti.
Po Stefinim informacijama , lica radi i tu priliku treba iskoristiti.
Ova riba koliko znam, najbolje radi od sredine aprila pa sve do kraja maja. Tada se ogromna jata skakavica i kubli sakuplja na ušću i zatim odlaze u Bojanu na mrest. Ova jata prate proždrljive lice i to je pravi trenutak za njihov lov.
Loviti licu nije jednostavno, jer je za ovakav ribolov potrebno dosta iskustva, izuzetno jak pribor i mnogo sreće. Što se tiče pribora i znanja to imamo, ali sreće, to ćemo videti tek kada izadjemo na vodu.

Ribolov u Madjarskoj - Jezero Maconka

U toku prošle godine smo boravili u Mađarskoj na njihovom najelitnijem jezeru Maconka.
Na ovom jezeru se svake godine održava veliki broj karp takmičenja, a mi smo propratili evropski CARP CUP.
Tu se po pravilu okuplja evropska šaranska elita iz Nemčke, Austrije, Rumunije, Švajcarske, Srbije i mnogih drugih zemalja iz okruženja.
Takmičenje traje 98 sati, a takmiči se 27 ekipa koje su raspoređeni na 64 hektara koliko je ovo jezero veliko.
Bogatstvo ribljeg fonda je doprinelo da se na ovakvom jezeru lovi ogromna količina ribe, a posebno šarana kojih ima od 1 do 30kg.

« 1 2 3 [4] 5 6 »

Ukoliko ste zainteresovani za kupovinu nekih od emisija serijala Ulovi Trofej, to mozete uciniti na nasem sajtu po posebnim cenama. Za kupovinu idite na link Kupovina.

Lov i Ribolov

Fruškogorski put 101

21208 Sr. Kamenica, Srbija

Tel: +381 69 2800-667

Ukoliko imate komentar, sugestiju, pa čak i primedbu u vezi naše emisije ili želite da nas kontaktirate iz nekog drugog razloga, kliknite na kovertu iznad da nam pošaljete e-mail.