Pecanje, sportski ribolov, prirodne lepote, samo u emisiji...

zemlje nastavak

Emisije

Obišli smo celu Srbiju kao i region, bili smo u Nemačkoj, Španiji, Švedskoj, Mongoliji, ...
Pecali smo na potocima, jezerima, rekama, morima,otkrivali prirodne lepote, ...
Putovali smo avionom, helikopterom, kolima, čamcima, skelama, probijali se po nepristupačnim šumama, rečicama, ...
Lovili smo šarane, somove, pastrmke, smuđeve, štuke, meleze, pa čak i zlatne ribice, ...
Uživali smo, družili se, učili jedni od drugih, takmičili se, ...
Sve ovo možete videti u našim emisijama koje se redovno emituju na već poznatim kanalima, a deo ove atmosfere možete pogledati i u kratkim pregledima naših emisija koje slede.

Ribolov u Srbiji - Kraljevo

Posle predivnih predela Ovčarsko kablarske klisure, Jezera Gruže, Zapadne Morave Kamenice i skrivenih pastrmskih voda toga kraja,
evo nas ribolovačkim vodama opštine Kraljevo.
Za neka 3 do 4 dana koliko smo planirali boravak na ovim ribolovačkim terenima, obišli smo deo Zapadne morave, Ibra, pastrmske vode…. Mušičarski revir Lopatnica…..
Ovaj deo republike Srbije, svakako predstavlja potencijal koji se mora pretočiti u dobru turističku ponudu i promociju celog regiona.

Ribolov u Srbiji - Bajina Bašta

Posle obilaska dela ribolovnog područija Srbija Zapad, koje pripada ribolovcima iz Ljubovije, nastavljamo dalje. Idemo ka Bajinoj Bašti ili delu ribolovnog područja Srbija zapad, čiji je korisnik Doo ekoribarstvo iz Valjeva.
Malo je u ovoj našoj zemlji Srbiji takvih mesta na kojima je priroda, na tako malo prostora, podarila toliko lepote i toliko rajskih ukrasa kao što je to slučaj na ovom ribolovnom području.
Drina je poznata kao najlepša i najčistija planinska reka na Balkanu, sa velikim populacijima lipljena, potočne pastrmke, mrene i skobalja. Nekada je ovde bilo mladica u izobilju… na žalost, ljudski faktor je učinio svoje i desetkovao ovu veličanstvenu ribu. No, zadnjih godina novi korisnik Ekoribarstvo iz Valjeva čini velike napore da vrati mladicu na ove prostore... nadam se da će u tome uspeti.
Ukoliko se uputite u ovaj kraj zaista ćete uživati u prirodi i lepo se odmoriti, sve i da niste ribolovac. Perućac i Drina sa okolinom vam se prosto nude svojom raznovrsnošću.

Ribolov u Srbiji - Ljubovija

Posle obilaska Driskog jezera i okoline Malog Zvornika nastavljamo dalje i krećemo ka Ljuboviji, jednoj od najinteresantnijih ribolovnih terena na reci Drini.
Na žalost malo se zna o ovom ribolovnom području, sem nekoliko lokacija oko ljubovijskog mosta, gde se dobro lovi skobalj, mrena i plotica…… međutim, na ovom delu podrinja ima još mnogo toga što zavreduje pažnju.
Prvo što smo obišli je Soko grad, srdnjovekovnu tvrđavu i manastir Sveti Nikolaj. Pored ovih svetinja teku Sokolska i Gračanička reka koje nemaju neki ribolovni značaj, ali se tu nalazi alga kladofora koja se koristi za lov skobalja.
Na Drini smo lovili lipljena i u virovima tražili Mladicu, a potom obišli Ljuboviđu i Gornju trešnjicu
Ovaj naš boravak na delu ribolovnog područja Srbija Zapad, koja pripada Zajednici ribolovaca eko Drina iz Ljubovije, je bio iznad naših očekivanja. Obišli smo što do sada nismo i uverili se da je Opština Ljubovija, reka Drina sa svojom pritokama i prelepa okolina Azbukovice, nezaobilazna turistička destinacija, koja će svakom putniku namerniku koji dođe u ove krajeve pružiti gostoprimstvo za pamćenje.

Ribolov u Srbiji - Mali Zvornik

Republika Srbija spada u područija sa veoma razvijenom hidrografskom mrežom, sa velikim brojem reka, rečica, potoka, zatvorenih voda i akumulacionih jezera.
To prirodno bogatstvo je nedovoljno prezentovano našoj široj javnosti pa je iz tih razloga ekipa emisije Ulovi trofej obišla nekoliko ribarskih područija, koja svojom atraktivnošću spadaju u sam vrh svetskih lepota, a te lepote ćemo vam predstaviti u nekoliko narednih emisija.
Prva ribolovačka destinacija na koju smo došli i odakle krećemo ovaj ribolovačko-putopisni serijal je Drinsko jezero koje pripada delu ribarskog područja Srbija Zapad.
Na ovom ribarskom području smo obišli reku Drinu i Drnsko jezero, zatim Radaljsko jezero i desnu pritoku Drine-Donja trešnjica to jest gornji deo ovog potoka.

Zimski lov mladice - Dirna

Krajem februara ekipa emisije ULOVI TROFEJ je boravila na Drini.
Povod našeg boravka je snimanje zimskog lova najatraktivnije ribe naših voda, mladice.
Kažu riba od hiljadu zabačaja...
Zahvaljujući domaćim ribolovcima i dobroj ribolovačkoj sreći za samo dva dana uspeli smo da ulovimo tri ove plemenite ribe od 5 do 8 kilograma.
Za vreme boravka obišli smo i rečicu Vrelo u koju je, posle akcidenta i trovanja ribe, nizvodno od Perućačke brane, spasen izvesni broj mladica.
Projektom korisnika doo Ekoribarstva iz Valjeva u aprilu mesecu bi se izvršio veštački mrest ove ribe a za godinu dana mlađ koja bi se dobila ovim mrastom pustila u Drinu.

« 1 2 [3] 4 5 6 »

Ukoliko ste zainteresovani za kupovinu nekih od emisija serijala Ulovi Trofej, to mozete uciniti na nasem sajtu po posebnim cenama. Za kupovinu idite na link Kupovina.

Lov i Ribolov

Fruškogorski put 101

21208 Sr. Kamenica, Srbija

Tel: +381 69 2800-667

Ukoliko imate komentar, sugestiju, pa čak i primedbu u vezi naše emisije ili želite da nas kontaktirate iz nekog drugog razloga, kliknite na kovertu iznad da nam pošaljete e-mail.